10 Şubat 2013 Pazar

Bath&Body Works Ürünleri #1


Herkeslere merhabalar Bayan Kozmetik bugün sizlere Bath&Body Works'un çok beğendiği ürünlerinden bahsedecek.
Kremlere ve duş jellerine takıntılı biriyim açıkçası her gördüğümde ihtiyacım olmadan 6348 tane krem ve duş jeli alıyodum , en son bir gün annem çılıdrdı yetti her yer krem diye bi güzel yarısından fazlasını zorla attırmıştı çöpe.Neyse ki şimdi biraz duruldum.

Efendim neyse konudan sapmayalım , Bath&Body Works'un bağdat caddesindeki mağazasına yolum düşmüştü bir gün hemen daldım içeri dedim herhalde cennetteyim.Bir mağazanın içi bu kadar mı güzel kokabilir yahu ? Yarım saat kadar oyalandıktan tüm kokuları denemeye çalışıp bin bir kararsızlık sonucu bunları aldım ;








Japon Kiraz Çiçeği krem aşırı güzel kokuyor ve çok kalıcı , sabah duş alıyorum bu kremi sürüyorum okula gidiyorum aradan 5 saat geçiyor eve dönüyorum hala kokuyu alabiliyorum.Kendimi yürüyen kiraz bahçesi gibi hissediyorum.Kremi sürdüğünüz de hemececik emiliyor ve yağlı olmayan yumuşak bir his bırakıyor vücudunuzda.












Vucüt parfümü de aynı şekilde muazzam o da Japan Kiraz Çiçeği serisinden.Bundan önce Victoria Secret'in vücut parfümlerini denemiştim ve inanın onlardan kat kat daha güzel kokuyorlar ve daha kalıcılar.Ben evden çıkmadan 5 6 fıs kadar sıkıyorum ve 3 saate kadar dayanıyor bu koku.Zaten çok ağırda değil at çantaya gün içinde sıkıp sıkıp dur.Çok da berektli bir ürün ben yaklaşık olarak 1,5 aydır kullanıyorum ve yarısından daha fazlası duruyor.







Duş jelini farklı bir seriden almak istedim -Paris Amour- o da aynı şekilde kalıcı kokulu ve berektli bir ürün.Şeker gibi de kokuyor ohh miss.







Kremi 25 tlye Duş jelini de 27 tlye almıştım ama vücut parfümünü kaça aldığımı hatırlayamıyorum ama o da 19 – 25 tl arası bi şeydi.

Böyle güzel ve kalıcı bir koku arıyorsanız muhakkak Bath&Body Works'e gidip alınız efem.

Ben elimdeki ürünleri bitirince kesinlikle gidip tekrar alacağım.


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...