11 Şubat 2013 Pazartesi

Çekiliş #1 -KAPANDI-

Blogumu açalı henüz 11 gün oldu , bilmiyorum oralarda bi yerlerde beni takip eden okuyan birileri var mıdır ama ben blogumu açtığımdan beri çekiliş yapmak istiyordum.Bugün taksimdeki flormar mağazasına uğradım almak istediğim bir far paleti bir kaç tane de oje vardı dedim almışken sizin için de alayım aynılarından , çekiliş yaparız :)




Çekiliş ürünleri içerisinden bir adet far paleti 



  
İki adet de oje bulunuyor











Çekilişe katılmak için Blogumun izleyicisi olmanız ve Twitterda attığım çekiliş haberi twitini retweet etmeniz yeterli olacaktır.

Twitter adresim: bayan_kozmetik

Çekilişe katılmak isteyenler bu postun altına yorum olarak isim soyisim ve mail adreslerini bırakabilirler.Eğer mail adresini yorum olarak atmak istemiyorsanız e-mailime gönderebilirsiniz: bayankozmetik1@gmail.com

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...