6 Şubat 2013 Çarşamba

essence 2013 şubat ayı yeni ürünler

Essence markası benim gönküme taht kurdu, özellikle Türkiyeye geldiğinden beri çok fazla ürün aldım bu markadan.Yurtdışında yaşayan bir arkadaşım söylemişti Türkler ucuz diye dandik sanıyor ürünleri ama yurtdışında çok kullanılıyor ve kaliteli diye.Cilt ürünleri konusunda hassasım yanii fondöten ve pudrayı drugstore markalarından almayı tercih etmiyorum ama onun dışında bir çok üründe başarılı olduğunu düşünüyorum essence'in.Özellikle ojeleri! renk skalası çok geniş ve fiyatları da çok uygun.

Essence'in internet sitesine bakarken gördüm şubat ayında yeni ürünler sürmüş piyasaya , ben şimdiden bir kaç tanesini gözüme kestirdim isterseniz bi de beraber bakalım.









İsminden de anlaşıldığı üzere jel formüllü bir dudak parlatıcısı.Dudak parlatıcılarıyla pek aram yok ama sanırım deep red olanı deneyeceğim , rengi çok hoşuma gitti :)











İşte en sevdiğim mat ruj !
En soldaki rengi çok beğendiğimi söyleyebirim , keşke bunların içinde bir de bordo ya da koyu kırmızı olsaydı :((

 Far alırken genelde tekli değil de palet şeklinde almayı tercih ediyorum , daha pratik ve uygun oluyorlar.Alttaki palet aşşırı derecede hoşuma gitti diyebilirim.Renkler ve ışıltıları fotoğraftan çok hoş gözüküyor gerçeği de bu kadar güzeldir umarım. 
essence'in long lasting göz kalemlerini kullanıyorum ve fiyatına göre gerçekten mükemmel performansları var.Onlarla ilgili olan bir yazı da yazacağım yakın zamanda.Bu kalemlerin fiyatı nedir bilmiyorum ama muhtemelen çok pahalı değillerdir diye düşünüyorum.Siyah ve kahverengi olanı gözüme kestirdim sanırım.Bu arada kalemler suya dayanıklıymış.










Yorum yapamıyorum sanırım hepsine aşık oldum asfdgfas.ÇOK GÜZELLER!












Bu serinin gelmesini çok istiyodum toplam sekiz çeşidi var , eğer bunlardan bulamassam kendimi keserim o derece güzeller.











Şu zamana kadar make-up sponge hiç kullanmadım ama denemek istiyorum şu pembe olan da çok cici duruyor.Onu da denemek istiyorum.







Benim yeni üründen beğenip almak istediklerim bunlar , hepsini görmek isteyenler varsa sizi essence'in sitesine alalım tık tık.

Sizin beğenip almak istedikleriniz neler ? Yorum bırakırsanız çok sevinirim hem belki beğendiğiniz ürünlerle ay sonuna doğru bir çekiliş yaparız :)


*Görseller bana ait değildir , essence'in resmi sitesinden alınmıştır.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...