1 Şubat 2013 Cuma

Essence Home Sweet Home Pembeleri



Herkese merhabalar , blog dünyasına yeni katılmış biri olarak ilk yazım şu anda hala şatışta olan Essence'nin Home Sweet Home koleksiyonu ile ilgili olsun istedim.

Bu sıralar kafayı şeker pembesi farlara takmış vaziyetteyim , hele pembeli kahverengili göz makyajlarının da hastası oldum diyebilirim o yüzden ilk olarak ilgimi 'My Home is My Castle' isimli 03 numaralı pembe fark çekti.






Far'ın testeri yoktu o yüzden denemeden aldım.Tester bulunmayan mağazalara sinir oluyorum , bizim mağazaya gidip bu ürünü denemek istiyorum tester verir misiniz deyip testerı alma olanağımız varken bile standlarda bile bulamıyoruz testerları.Ne yapıyolarsa mağaza görevlileri yapıyo zaten 'maalesef yok:(' maalesef yokmuş sen onu orda sörmüşsün besbelli bi de yok diyosun :D.Neyse , isyanımı bi kenara bırakıp konuya odaklanıyorum , farı denemedem aldım ama tam aradığım gibi bir şeker pembesi değildi birazcık hayal kırıkılığına uğradım.Fakat rengi çok hoş çok açık pembeyle beyaz arası çok aşırı simli olmayan bir far.Günlük makyajlarda sadeliği seviyorsanız bu farı edinmekte fayda var   zaten fiyatı uygun 4 ya da 5 lira civarında.Bu far aynı zamanda nude bir kahverengi ya da ışıltılı bir kahverengi far ile gölgelenip kullanılınca mis gibi bir göz makyajı olur.








Far benim tenimde tam bu şekilde durdu.Birazcık daha pembeye yakın dursaydı daha çok sevinicektim :).Far bazı da kullanmadım , kullanırsam daha güzel duracağına eminim.






Gel gelelim şimdi benim gönlümü fetheden dünya güzeli allığa.Gödüğünüz gibi far iki renkten oluşuyor , koyu tonla açık tonu açık tonu karıştırıp sürdüğümde çok tatlı pembe  bi renge kavuştum.İki rengi karıştırıp sürdüğümde tam istediğim bi pembe ortaya çıktı.Gerçi ben 'karanlıkta görünmeyecek kadar kara' tabirine bir kademe uzak biri olduğumdan benim tenimde de öyle durmuş olabilir.Beyaz / buğday tenlilerde daha güzel durabilir.







  
   Allık da bu şekilde duruyor :) 



















Home Sweet Home koleksiyonu Gratislerde hala satılıyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...