9 Şubat 2013 Cumartesi

Golden Rose Rich Color : 29 Numara

Belki siz çoktan denemişsinizdir bu seriden oje , çok oldu çıkalı çünkü ama ben anca bulabildim.Aldığım gibi hemencecik yazsını yazıyorum.

Rich Color serisinde 35 adet renk bulunuyor.Vaadedilen şeyler ise ;
-Tek katta kapatıcılık
-Geniş fırçasıyla kolay sürüm
-Parlaklık 
-Kalıcılık




Sürümüne gelicek olursak eğer fırçası  geniş ve kolayca sürülüyor.




Tek katta rengini vermesine veriyor ama kapatıcılığı çok mükemmel değil , belki rengi açık ondan olabilir. 








Diğer Golden Rose ojelerine göre daha parlak olduğu da kesin ve çok kısa sürede kuruyor.Kalıcılığı konusunda çok iyi bir yorum yapamayacağım çünkü ben sabah sürüp akşam çıkarıyorum ojeyi genelde.Bu sabah sürdüm ve gün içinde herhangi bir soyulma yapmadı




Ben bu rengi çok sevemedim yani güzel ama ben daha koyu bi kırmızı arıyordum.Rengi dışında beğendimi söyleyebilirim.Bu seri her yerde bulunmuyor sanırım ben Kadiköydeki Cosmohome dan almıştım 2.80 tlye aynı zamanda internetten de sipariş verebilirsiniz.İnternetten satın almak isteyen olursa sizi şöyle alalım hanımlar --> Golden Rose Rich Color

Ben internet sitesinden daha koyu renklerini alacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...