8 Şubat 2013 Cuma

Günün küçük alışverişi #1

Her dışarı çıktığımda muhakkak bir kozmetik mağazasına uğruyorum , sonu hep hüsranla bitiyor zaten.Yok ya ihtiyacım yok bu sefer bir şey almıycam diyip gene ne gördüysem alıyorum.Neyseki bu alışverişim de çok bir şey almadım , ufak tefek şeyler aldım.İlk önce Gratise gittim belki yeni ürünler gelmiştir belki essence'e diye ama bir şey bulamadım.Ee eli boş çıkmak olmaz tabii :D


 

Benri markasının görmüş olduğunuz asetonu aldım , bu asetonu almış olma sebebimse pompalı başlığı olması.Bu pompa olayı daha pratik oluyor diye aldım da aseton öyle bir kokuyorki pişman oldum ya , içine nasıl bir parfüm bastılarsa artık odamın her köşesi şu an şekerli kavun kokuyor.Rahatsız edici yani kokusu baya.Fiyatı da 7 lira , pişman oldum aldığıma :D.
 



Bir de Cala'nın Makyaj Temizleme mendilleriden aldım.Performası nasıldır daha denemedim ama fiyatı gayet uygun 3.75.İçinde de 30 adet mendil var.



Gratisden aldıklarım bu kadar bir de Kadiköydeki Cosmohome ' dan bir kaç bir şey aldım.Öncelikle ojelerle başlayayım.
Oje konusunda gayet sıkıcıyımdır , varsa yoksa koyu renk oje açık renk ojeler tombik ellerimi daha da obez gösteriyor o yüzden ben de koyu renk oje kullanmayı tercih ediyorum.







Golden Rose'un Rich Color serisi uzun zaman önce çıkmıştı ama anca bulabildim.Geniş fırça olayını seviyorum , sürümü rahat oluyor.Bu rengin numarası 29 , fiyatı da 2.80.





Bir de 104 numaralı mürdüm rengi oje aldım Golden Rose'dan bunun fiyatı da 1,25.




Lacivert ve koyu mavi ojelerin yeri ben de ayrıdır sanırım bu tarz bayaa oje mevcut bende , şu an tırnaklarım manikürsüz olduğu için ojenin nasıl durduğunu gösteremiyorum ama rengi ve ışıltışı harika gerçekten.Ojenin numarası 398 fiyatı da 1,75.










Maybelline'ın rengarenk tombul rimellerine hastayım , en son çıkardığı the Rocket Volum' Express Mascara'yı arıyordum ama bir çok yerde tükenmişti nihayet bulabildim.Tombik bir fırçası var , bugün ya da yarın deneyip tanıtacağım çünkü ben de çok merak ediyorum.Fiyatı 19.99.




Essenceden de bir adet kırmızı dudak kalemi aldım , bir çok yerde okumuştum kullanan herkes çok memnundu e fiyatı da 3.50 lira olunca ben de aldım.Bendeki rengi 08 Red Blush.






Bir de Cosmohome şöyle bir güzellik yapmış 30 tl ve üzeri alışverişler de Diadermine T-bölgesi bantları 5 liraya geliyor.Daha önce Diadermine den hiç bir ürün kullanmamıştım ama bu ürün de uygun fiyata gelince denemek istedim.Bugün kullandım ve memnun kaldım gerçekten burun bölgesindeki siyah noktaları güzelce temizliyor.İçinde 6 adet bant var , kampanyasız fiyatı nedir bilmiyorum ama bitince yenisini alırım diye düşünüyorum.

2 yorum:

  1. Canım o maskarayı bende cok merak edıyorum ayrı bir yazı beklıyorum bakalım senden:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın ilk işim yazıyı girmek olucak :) şimdi ışık probleminden dolayı çektiğim fotoğraflar çok verimli olmuyor

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...