15 Şubat 2013 Cuma

MAC Glaze Ruj

Ben bu ruju almaya gittiğimde 'kırmızı ruj arıyorum ama çok da kırmızı olmasın öyle hafif bir renk olsun' diye derdimi anlatmaya çalışıyodum.MAC'in ruj konusunda renk skalası çok geniş olduğu için 40 tane ruj deneyip bin bir kararsızlık sonucu kafamdaki görüntüye en yakın ruj olan Glaze ruju buldum.



Biraz tuğla rengiyle kırmızı arası bir rengi var rujun , nude bir kırmızı diyebiliriz.


Ben genelde koyu renk göz makyajlarıyla kullanmayı seviyorum bu ruju siyah tonlarda olanlarla özellikle.Onun dışında rimel göz kalemi bi de bu ruj çok sade ama çok hoş bir görüntü oluşturuyor.Kısacası çok sık ve kolaylıkla kullandığım bir ruj diyebilirim.

Çok parlak ya da çok mat bir ruj değil tam orta seviyede.Nemlendirmesi çok güzel yumuşacık bir his bırakıyor dudakta sürümü de aynı şekilde yumuşacık yağ gibi kayıyor.





Benim rujda aradığım en önemli özellik kalıcı olmasıdır , yoksa ne anlamı var rujun her şeyi mükemmel ama 10 dakika geçmeden çıkıyor.Bu konu da bu ruj bayaa başarılı , 3-4 saate kadar bi şeyler yiyip içsem bile dayanıyor.

Ben bu ruju çok seviyorum , makyaj çantamın demir başlarından biri oldu diyebilirim.Bittikçe yenisini alacağım kesinlikle.Siz de bu tarz bir ruj arıyorsanız MAC Glaze ismini kenara köşeye not edin muhakkak deneyin derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...