7 Şubat 2013 Perşembe

Maybelline : Lasting Drama Gel Eyeliner 01 Black


 Selam sevgili okurlar , bir kaç gün önce şu yazımda the Balm'ın likit eyelinerından ve onu nasıl çekemedeğiminden bahsetmiştim.Hal böyle olunca kürkçü dukkanı misali jel eyeliner almaya kalmaya verdim , uzun yıllar mac'ın siyah fluidline'ını kullandım ve çok memnundum tekrar onu almaya hevesliyken Gratislerde bu eyeliner'ı 17.90 gibi bi fiyata göründe almadan edemedim.







Ürün yumuşak ve kolayca sürülüyor , aynı zamanda kalıcılığı müthiş.Sabah sürüp evden çıkıyorum aradan 8 9 saat geçiyor bakıyorum ne akmış ne bozulmuş öyle sabah sürdüğüm gibi duruyor yerinde.Bana göre MAC'ın ,Bobbi Brown'un ve Inglot'un jel eyelinerlarıyla yarışır hatta onlara çok yakın diyebilirim.Fiyatı da diğerlerine göre aşırı uygun , %20 ya da %30 indirimle 17.90a almıştım ki bu indirim hala devam ediyor Gratislerde .

Aynı zamanda ürünü aldığınızda kutunun içinden bir fırça da çıkıyor ki fırçası da gayet başarılı.İnce ve nizamlı bir şekilde sürmenize yardımcı oluyor.





Ben dönüşümlü olarak ya kendi fırçasını ya da aşağıdaki fotoğrafda görmüş olduğunuz sephoradan aldığım 15 numaralı eyeliner fırçasını kullanıyorum.




Ben ürünün siyah olanını (01 Black) aldım fakat başka renkleri de mevcut.Laciveert , kahverengi bir de siyah üzerine pembe ışıltıları olanı renkeleri var.Pembe ışıltılı olan siyahı da denemek istiyorum onun da çok hoş bir rengi var.




Eğer siz de jel eyeliner kullanıyorsanız ya da denemek istiyorsanız bu ürünü mutlaka edinin derim.Hem fiyatı uygun hem de çok marifetli.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...