18 Şubat 2013 Pazartesi

NARS : Laguna Illuminator

Herkese merhaba sevgili okurlar , bugün sizi makyaj cantamın göz bebeği olan Nars'ın Laguna Illuminator ile tanıştıracağım.






Öncellikle Illuminator ne demek diye soracak olan varsa kelime anlamı : aydınlanmak , ışıklandırmak.
Illuminatorlar suratınıza ıslak ve ışıltılı bir görünüm kazandırıyor ama kesinlikle çok doğal duruyor.İçinde minik minik ışıltılar / simler var fakat bu simler sizi (abartılı kullanılmadığı sürece) 'canım evden çıkmadan makyaj yapayım dedim ama suratımı sim kovasına batırdım sanırım' makyajı yapan kızlara benzetmiyor.Çok doğal , aydınlık ve sağlıklı bir yüze sahip oluyorsunuz , en güzel tarafı da bunu azıcık ürünle yapabiliyor olmanız.Ben ilk denediğimde biraz fazlaca sürmüştüm de resmen domatese dönmüştüm.

Peki bu ürün nasıl kullanılır ?
Mesela o gün çok üşengeçsiniz fondötendi pudraydı uğraşmak istemiyorsunuz hoop bunu sürün sırf yüzünüze hemencecik aydınlık sağlıklı mis gibi surat.Fondöteninizle karıştırıp da kullanabilirsiniz aynı zamanda.
Toplam 4 tonu var koyu tonları bronzer olarak kullanılabilir , açık tonları aydınlatıcı olarak kullanılabilir veya hepsini allık olarak da kullanabilirsiniz.




Bendeki en koyu ton olan Laguna , yataktan zor kalktığım ve derslere genelde geç kaldığım için çoğu sabah hayatımı kurtarıyor kendileri.Bronzer olarak kullanmayı pek tercih etmiyorum , edemiyorum daha doğrusu çünkü biraz daha zorlasam zenci doğacakmışım o yüzden bronzer olarak ben de bir işe yaramıyor.Tüm yüzüme uygulamadığım zamanlarda allık gibi kullanıyorum , hafif kaş altıma sürüp ordan elmacık kemiklerime doğru uzatıyorum ve enfes oluyor.



Minnacık ama çok yararı olan bir ürün aynı zamanda kolay kolay bitmiyor bayaa bereketli, haftanın 4 5 günü kullanıyorum ben ve çok aşığım kendisine.Asla bitmesini istemediğim ve bitse de hemen yerine yenisini alacağım ürünlerden.



Böyle çok amaçlı bir ürün arıyorsanız bi deneyin derim.Diğer renk seçenekleri de şöyle :



Ürünün fiyatı 30 dolar olarak gözüküyor , ben de sanırım 70 / 80 tl arası bir fiyata almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...