2 Şubat 2013 Cumartesi

NARS : Oil -Free Eye Make-up Remover


Nars'ın harika bir ürünüyle karşınızdayım sevgili okurlar.Waterproof rimelleri mevcut makyaj temizleyicim Sensibio H2O ile pek rahat çıkartamıyordum o yüzden kuvvetli bir makyaj temizleyicisi arayışına girmiştim.Bağdat Caddesindeki NARS mağazasına gittiğim zaman ordaki MUA'lardan bir tanesine dert yandım gözlerimi oydum oydum çıkaramıyorum lütfen bana düzgün bi makyaj temizleyicisi önerin diye yalvarırken kendisi bana bu ürünü gösterdi.Çok müteşekkerim kendisine iyiki de almışım verdiğim paranın her kuruşunu hak ediyor.Benim kullandığım artık bitmek üzere iyi bile dayandı çünkü 6 aydır kullanıyorum bereketli bir ürün



Çok az ürünü pamuğa aktardığınız zaman yüzünüzde makyaja dair ne var ne yok hemencecik temizliyor.Ürün gördüğünüz gibi iki fazdan oluşuyor , kullanmadan önce bir iki kez çalkalamanız gerekli.Üzerinde yağsız olduğu yazıyor fakat sanırım yağlı çünkü öyle bir his bırakıyor suratta gerçi onu da dert etmeye gerek yok hemen uçup gidiyor.Suratı da yumuşacık pambık gibi yapıyor :)

Fiyatı sanırım 49 ya da 59 tl , alalı çok olduğu için tam hatırlayamıyorum ama inanın verdiğiniz her kuruşa değiyor.

NARS'ın diğer makyaj temizleyicileri ise şöyle:



Make-up Cleansing Oil 

Makyaj temizleme yağı olarak geçiyor bu ürün.Diğer iki makyaj temizleyecisine oranla daha pahalı.40 dolar yani hemen hemen 70 tl.Her türlü makyaj malzemesini çıkarıyormuş ve cildi tahriş etmeden ipeksi bir yumuşaklık bırakarak makyajı temizliyormuş bu ürün.Denemeden bilemeyiz tabii :)




Make-up Removing Water


İsminden anşaldığı üzere daha çok su gibi bir yapısı varmış bu ürünün.Alkolsüz , sabunsuz ve yağsız olması da en büyü artıları sanırım.Bu ürünün fiyatı da 28 dolar olarak gözüküyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...