5 Şubat 2013 Salı

NARS Pure Matte Lipstick


...ve Bayan Kozmetik yine yeni yeniden karşınızda.Hayatım doğru kırmızı ruj aramakla geçti , sonunda buldum!

Sonbahar zamanı almıştım bu ruju , kendisi çok güzel mat bir kırmızı.Söylemek bana düşmez zaten Nars'ı bilen biliyordur fazlasıyla kaliteli bir marka dolasıyıla bu rujun rengi de matlığı da kalıcılığa da muazzam.



Bi akşam eve geldiğimde o kadar yorgundumki direk uyumuştum makyajımı falan silmeden , sabah kalktığımda ruj hala dudağımda duruyordu yani o kadar :D






Rujun rengi böyle.Çok güzel bir kırmızısı var.













Dudakta duruşu bu şekilde.


Ben bir de esmerin ve bilirim esmerlerin doğru kırmızı ruju bulması fevkalade zordur. Bu mat ruj esmerlerde mükemmel duruyor.Kırmızı ruj arayan varsa muhakkak denesin derim.Hatta bunun bir de bordo rengi vardı almadığıma şu an çok pişmanım sanırım en yakın zamanda onu da alıcam.

Rujun belki şöyle bir kötü yanı olabilir dudaklarınızda birazcık gergin ve kuru bir his oluşturuyor.Bu durum beni rahatsız etmiyor gerçi ama sizi edebilir.

Rujun ismi : Terre de Feu fiyatı sanırım 59 ya da 69 tl .

Esenlikle kalın efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...