2 Şubat 2013 Cumartesi

Sevdim mi Sevmedim mi Bilemedim : the Balm Schwing Eyeliner Noir




















Eyeliner çekme konusundan müthiş kabiliyetsizliğim son hızıyla devam ettiği için sürekli farklı çeşitlerde eyeliner deniyorum belki bir umut bununla becerebilirim diye.En son durağım the Balm indirimden aldığım Schwing 01 numarlı eyeliner'ı oldu.Hem the Balm ürünlerini çok seviyorum hem de %40 indirimdeydi o yüzden aldım.İndirimli fiyatıyla 13 liraya almıştım.



Fotoğrafta gördüğünüz üzere ince uçlu bir eyeliner.















İyi yanları:

1)Çok güzel bir siyahi var tam anlamıyla simsiyah bir eyeliner.
2)İnce uçlu olduğu için düzgün eyeliner çekebilen bu ürünle harikalar yaratır diye düşünüyorum.







Rengini göstermek için elime sürmeye çalıştım onu bile beceremedim.

Nasıl eyeliner çekilemez? --->













Kötü yanları:
1)Göz kapağınıza sürdüğünüz gibi kendini sabitlemiyor , biraz zaman alıyor sürdükten sonra beklemeniz gerekiyor yoksa bulaşıyor.
2)Waterproof bir ürün değil sanırım , gün içinde akma bozulma yapıyor.
3)Bu eyeliner'ı çıkarmak tam bir işkence ya , her yere bulaşıyor ya gözümden silmeye çalıştığım şey bi bakıyorum yanağıma dudağıma bulaşmış bi anda yüzüm kapkara oluyor.Eyeliner değil dolma kalem mürekkepi mübarek.


Ve son olarak eğer benim gibi bu konuda çok becerikli değilseniz sürerken çok sıkıntı yaratıyor yamuk yumuk bi sonuç çıkıyor ortaya.

Eyeliner konusu biraz göreceli bir kavram o yüzden muhakkak alın ya da asla almayın diyemeyeceğim.Yorumlarımı yaptım takdir size kalmış ama ben bir daha almayacağım sanırım bu eyelinerı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...