15 Mart 2013 Cuma

Cala Makyaj Temizleme Mendilleri

Cala makyaj temizleme medilleriyle tanışalı bi aydan fazla olmamıştır , açıkçası ben pek ümitli değildim bunu aldığımda çünkü hem düşük fiyatlı hem de bundan önce denediğim makyaj temizleme mendilleri tam bir faciaydı.


Ucuz ama kaliteli ürün arayışında olduğum için Gratisden 3 ya da 4 lira gibi bi fiyata almıştım bu mendilleri.

Yanlış hatırlamıyorsan 4 farklı çeşidi var ; güllü , salatalıklı , aleoveralı (bundan çok emin değilim) bir de okyanus kokulu.Ben salatalıklısını güllüsünü ve okyanus kokulusunu denedim , bir tek güllü olan buram buram gül kokuyor diğerlerinin kokusunu pek alamadım.


İçeriği bu şekilde.


Aslında bu ürün hakkında söylenecek pek bir şey yok çünkü rimeline varana kadar tüm makyajımı temizliyor ama yine de bu mendilleri kullandıktan sonra tekrar makyaj temizleyici ile üzerinden geçmek lazım çünkü kenarda köşede makyaj kalıntısı kalıyor.

 Tek sevmediğim özelliği göz kapaklarımı feci şekilde kurutması oldu göz kapaklarımın yağlı olmasına rağmen , onun dışında fiyatına göre çok başarılı buldum.

2 yorum:

  1. Hmmm salatalık sevgim ve yorumların bende bir merak uyandırdı, umarım Gratise gittiğimde bulurum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...