27 Mart 2013 Çarşamba

Mim - Neye Bakmıştınız ?

Alice Makyaj Diyarı beni mimlemiş :) 
Bu güzel mim için kendisine teşekkür ediyorum bakalım ben blogumu açtığımdan beri nelerle aranmışım.




1)bayankozmetik.blogspot.com : twitterda link paylaştım sürekli , sanırım o yüzden.

2)8 mart indirimleri : O kadar çok indirimden bahsettimki olacağı bu :)

3)bayankozmetik: Arkadaşlarıma blogun adını söyledim sağolsunlar aratmışlar onlar da.

4)Gratis 8 mart ürünleri : Yine aynı indirim :)

5)Watsons 8 mart indirimi : ... ve yine aynı inidirimden dolayı insanların karşısına çıkmışım :)

6)essence ürünleri : Blogum essence ürünleri ağırlıklı , benim çıkmam normal olmuş 

8)8 mart gratis watsons alışverişi : indirim günü ne aldığımı girmiştim sanırım bu da o yüzden.

9)http://bayankozmetik.blogspot.com : Direk linkle gelinmiş :)

10) 2013 golden rose rich color : Bir tane oje yazısı girmiştim o da buydu :)


Ben bu eğlenceli mim'i eğer yapmak isterlerse :



ve

Makyaj Tutkusu' na gönderiyorum.


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...