9 Mart 2013 Cumartesi

Rimmel Apocalips 400 Big Bang 101 Celestial

Herkese merhaba :) Dün yayınladığım indirim alışverişi postunda bahsettiğim Rimmel'in Apocalips rujlarından bahsedeceğim 
bugün.

Nereden başlasam bilemedim çünkü çok fazla iyi özelliği olduğunu düşünüyorum.İlk olarak tek katta , hatta ufacık bir fırça darbesiyle lipstainler yoğun renk vermesi benim gönlüme taht kuran özelliği oldu.



Bu fotoğrafda sadece tek kat sürülmüş halini görüyorsunuz.


Lipgloss formatında olan bu ürün lipglosslar  gibi parlak bir görüntü veriyor fakat kesinlikle yapış yapış bir his bırakmıyor -en sevdiğim!-
Ne çok sıvı ne çok katı sürümü çok kolay , kayıyor dudakta resmen.
Nemlendirmesi de çok başarılı , benim çok kuruyan dudaklarımı bile kurutmadı hatta nemlendirdi.
Tek batırışta fırçaya gelen ürün dudağınıza tam rengini vermeye yetiyor hatta artıyor , fırçasını da çok sevdim taşırmadan rahatça sürebiliyorum.Şunu da belirteyim , rujun şişesinin ucunda görünen renkle sürdüğünüzde oluşan renk birebir aynı.Allahım ne kadar güzel bir üründür bu?

Rujun parlaklığı ve ıslak görünümü bi müddet sonra kayboluyor ama rengi kendini sabitlemiş olduğu için renk kolay kolay çıkmıyor.Kalıcılığı orta seviyede diyebilirim.

Kırımızı rujlara olan takıntımı bilirsiniz , 400 numaralı Big Bang muhteşem bir kırmızı renge sahip , çok seksi bir renk olduğunu düşünüyorum.Gün içinde kullanmak belki biraz zor olabilir ama ben biraz sınırları zorlayacağım sanırım :) Ah keşke bir de bordo rengi olsaydı o zaman tadından yenmezdi.



101 Celestial ise çok tatlı şeftali alt tonlu soğuk bir pembe.Onu da çok sevdim.

Lipgloss -Lipstain ve Ruj arasında kararsız kalmış bu ürünü ben çok sevdim.Ambalajın üzerinde lip lacquer yazıyor yani dudak ojesi :) çok yerinde bir tanım olmuş sanırım.

Fiyatı 12.99 tl ama ikinci ürüne %50 indirim kampanyası bugün ve yarında olacak Watsonslarda bence kaçırmadan alın derim.



6 yorum:

  1. Ben de dediklerine aynen katılıyorum canım:) çok sevdim renkler harika, sana da çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Çok güzeller gerçekten ya !

    YanıtlaSil
  3. zibilyon tane kırmızı rujum olduğundan big gangi almamıştım, nude için gittim ama buraya gelmemişti o:( sana çok yakısmıs sanırım dayanamayıp bakacağım daha sonrada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :) Söz konusu olan başka bi ruj olsaydı belki alma gerek yok derdim ama bunlar cidden çok güzel ! e bi de sana kırmızılar ve bordolar çok çok yakışıyo bak bi ara bence :)

      Sil
  4. Vooovv,almadığıma pişman oldum.Hepsi çok çok güzeeller <3 Çok yakışmışlar sana da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sana da çok yakışacaktır eminim.Bu nasıl bi güzel seridir ama ben tüm renklerini almak istiyorum şu an :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...