15 Mart 2013 Cuma

Sık Kullanınanlar #1


Haftanın en güzel günü cumadan herkese merhabalar :)

Son alışverişimle beraber en sık kullandığım makyaj ürünlerimde yenileri eklendi , eskiler de bi süreliğine rafa kaldırıldı.Bakalım bu aralar elimin en çok gittiği ürünler nelermiş.




Nars Concealerımı şu yazımda anlatmıştım , uzun zamandır sık kullanılanlarım arasında.

Meşhur Inglot indirimden almıştım bu pudrayı.Ne çok ağır ne çok hafif , aldığım günden beri kullanıyorum.

Rimmel Stay Matte fondöteni de 8 Mart indirimden kapmıştım , çok sık fondöten kullanan biri değilim ama aldığım günden beri kullandığım tek fondöten bu oldu.Fena değil gibi gibi , biraz daha kullanıp yazısını yazacağım.



YSL Radiant Blush'dan şu yazımda bahsetmiştim , bu aralar elim sıklıkla koyu renk allıklara gidiyor bu da en sevidklerim arasında

MAC'ın geçen seneki Hey Sailor! Koleksiyonundan edindiğim Launch Away isimli şeker mi şeker mat bir pembe allık.Çok seviyorum bu ton pembeleri.

The Balm Bahama Mama'yı da 8 Mart indirimden almıştım , kontür yapmak için kullanıyorum sık sık bazen de MAC Launch Away ile beraber yanaklarıma uyguluyorum.







Aldığım günden beri tek kullandığım rimel diyebilirim yazısı için --> Maybelline Rocket Volume 

Maybelline jel eyelinerlar , Intense Black olanın yazısını yazmıştım tık tık.
diğer rengi ise pink diamonds in black , çok mu çok tatlı bir renk.

Far konusunda pek renkli bi insan değilimdir o yüzden genelde sade renkleri tercih ediyorum.
Bu aralar en sık essence quattro dörtlü far paletini kullanıyorum , fiyatına göre güzel işler başaran bir ürün.Sevgili Merve yani Makyajfırçam bu farla ilgili bi yazı girmişti okumak için tık tık.

Essence krem far ise pembe renginden dolayı vurulup aldığım bi far oldu , ne yazıkkı yapısı aşırı dandikmiş macuna döndü 5 6 kullanımdan sonra ama hala sürülecek halde neyseki.

Emily göz kalemi : aşırı yumuşak sürümlü simsiyah bir göz kalemi , çok sevdim !

Essence longlasting yeşil göz kalemi ; çok renkli göz makyajı yapmadığımı belirmiştim ama bazen siyahtan sıkılıp yeşiller süresim geliyor.Bunu da bu aralar çok sık kullanıyorum.




Bahar geldi havalar ısındı Nude renklere dön diyor bi tarafım diğer yanımsa kırmızıdan bordodan vazgeçme sakın diyor.Anlayacağınız ruj kısmı epey karışık , gün içinde bile rujumun rengini sürekli değiştirdiğim oluyor.

Nude kırmızı olarak adlandırdığım MAC rujum , her makyaja uydurabildiğim için göz bebeğimdir yazısı için tık tık.

Rimmel'in Kate Moss serisi rujlarından 107 numara , bordo severlerlerin vazgeçilmezi olabilir  şahsen benim öyle oldu.

Clinique lipglosslar havaların açmasıyla beraber elim onlara daha çok gitmeye başladı , bu bahar onlarla geçecek gibi duruyor.

YSL ruj'u geçen yaz almıştım , tüm kış boyunca hiç kullanmadım yeni yeni çıkardım kendisini raftan.

İşte yeni bebeğim Rimmel Apocalips ! Her gün bunu kullanmak istiyorum , o kadar sevdim yazısı da burda :)

Baharın tam anlamıyla gelmesiyle ve yeni alışverişlerle bu durum değişecek gibi duruyor ama Mart ayı sanırım bu ürünlerle geçecek :)

Herkese iyi haftasonları !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...