28 Mart 2013 Perşembe

Watsons Treatment Wax & Superdrug Conditionier

Kış ayları iki günde bir duş almayı tercih ediyorum tabii yazın bu durum değişiyor , her gün hatta günde iki üç kez duş almaya kadar gidiyor.Bir de yaz aylarında güneşten ve denizden zarar gören , kuruyan ve yıpranan saçlarımız daha fazla bakım istiyor.Hal böyle olunca bana  ne saç kremi yetişti ne saç maskesi , madem her gün 2 3 kez kullanıyorum bu bakım ürünlerini biraz daha ucuzunu edinmekte fayda var diyerek kendimi bahariye watsons'a attım.


Yıpranmış saçlar için olan biralı saç kremini (maske de denebilir) ve bademli & hindistan cevizli durulanmayan saç bakım kremini geçtiğimiz yaz ortalarında kullanmaya başladım.

Maskeden başlayalım , muhtemelen bir çoğunuz görmüş ya da kullanmışsınızdır diye tahmin ediyorum ama ben de memnun kaldığım bu ürünü anlatmazsam olmazdı.Ben bu ürünü iki şekilde kullandım , genel de şampuandan sonra saç uçlarıma uygulayıp 2-3 dakika beklettim ve duruladım , bu süreyi 10 - 15 dakikaya kadar uzatabilirsiniz.İkinci kullanım şeklim ise duştan sonra tüm saçıma uygulayıp , saçımı strech filme sarıp 2 3 saat bekletip daha sonra güzelce durulamak oldu.İki uygulama sonucunda da çok iyi sonuçlar aldım.Saçlarım yumuşadı , parladı ve çok sağlıklı göründü aynı zamanda kolayca tarandı (Bana bunlar yetiyor zaten). Hacim verme konusunda ise inanılmaz hacim veriyor diyemeyeceğim ama söndürmedi de saçlarımı.Kokusu da çok hoş aynı zamanda ama pek kalıcı değil.



İkinci ürünümüz Bademli&Hindistan Cevizli Conditioner.Bu durulanmayan bakım kremi saçınızı onarmayi vaadediyor fakat geçelim onu , öyle bir durum söz konusu değil :) Zaten de 5 6 tl gibi fiyata aldığımdan bakım kreminden öyle bir şey beklemiyorum.Sadece saçımı parlatsın yumuşatsın ve kolayca tarayabileyim istiyorum ve bu ürün bu üç isteğimi de  karşıladı.Kokusu çok garip ama yani zaten 3 saniyede falan kayboluyor bi de böyle hindistan cevizi gibi de kokmuyor pek , biraz daha badem ağırlıklı.

Fakat iki ürünün de bir kaç kötü özelliği var ; saçı gerçekten ağırlaştırıyor.İlk başta yıkadınız saçınızı sürdünüz bunları her şey gayet güzel ama 1 gün geçmeden saçınızın ağırlaştığını ve çok hafiften yağlandığını hissediyorsunuz.Böyle bir durum söz konusu olduğu için ben yaz ayları bu kremleri kullanmayı daha çok seviyorum , çünkü nasıl olsa her gün muhakkak yıkanılıyor saçın ağırlaşmasına yağlanmasına fırsat vermeden.Kışın da her gün duş alanlar / saçını yıkayanlar varsa bu ürünlerden memnun kalacaktır.Havaların ısınmaya başlamasıyla beraber ben de bu ikiliyi yedekleyeceğim muhtemelen :) 


6 yorum:

  1. bende biralı saç cilasını kullanıyorum dediğin gibi ağırlaştırıyor hatta birazda yağlı bir saç yapınız varsa iyiden iyiye fena yapıyor=(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle o yüzden sık sık dus alınan zaman kullanmak daha mantikli , ben de yazdan yaza kullaniyorum kışın ellemiyorum bile. Çünkü dedigin gibi benim de biraz yaglanmaya musaittir saçlarım , o yüzden sıkıntı oluyor

      Sil
  2. saç bakım maskesi olarak ne alsam diye düşünüyordum..fiyatıda uygunmuşş denemeye değer yanii..çok güzel anlatmışsın tşkler

    YanıtlaSil
  3. Ben teşekkür ederim :) başka çeşitleri de var saç yapına uygun olanı kolayca bulabilirsin

    YanıtlaSil
  4. Aa o hindistan cevizli olani ben durulanan diye hatirliyorum hatta oyle 1 sise bitirdim . Saclarim yumusacik oldu ve konusu da uzun suree gecmedi sacimdan:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdi tekrsr baktim da bende mi sorun var yanlis mi hatirliyorum diye ama hayir durulanan krem o da. Hatta sacinizin fazla suyunu alin urunu surun sacinizi tarayin diyor ama arkasindan da ihtiyacinza gore bekletip durulayin diyor:-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...