25 Mart 2013 Pazartesi

Yves Rocher couleurs nature Lipstick

Herkese haftanın ilk ve en sıkıcı gününden merhabalar :)



Bugünki konuğumuz Yves Rocher'un yoğun renkli kalıcı ruj diye adlandırdığı ruju. Numarası kaçtır ambalajın hiç bir tarafında yazmıyor , ismi sanırım La Gacilly arkasında öyle yazıyor.


İsminin hakkını verdiğini düşünüyorum , gerçekten yoğun renk veriyor.Benim gibi sık sık bi şeyler yiyip içen birinin dudağında bile 2 3 saate kadar dayanıyor.Orta kalıcılığın biraz daha üstünde benim için.Kötü bir özelliği var o da dudakları çok kurutması , sürmeden önce muhakkak nemlendirmek gerekiyor.




Bendeki rengi için tuğla rengi diyebiliriz.










Bu ruju ben geçen senenin eylül ayında almıştım , o zaman kaç paraydı hatırlamıyorum fakat şu an ruj 39 tl'ye satılıyor.İşte orda bi durup düşünmek gerekiyor sanırım.Dudakları kurutması dışında gayet iyi sayılabilecek bir ürün ama  biraz gereksiz pahalı , çünkü aynı kalitede daha ucuz fiyatlı (Rimmel'in Kate Moss rujları : 13 tl) ürünler bulmak mümkün.MAC'in rujları mesela 49 tl'ye satılıyor ve bundan kat kat daha iyiler , vermişken 10 tl fazla verip onları edinmek çok daha akıllıca.Ben niçin zamanında bu ruja o kadar para verdim hiç bilmiyorum.

Yves Rocher niçin böyle saçma fiyatlar biçmiş ürünlerine acaba?  Diğer makyaj malzemelerinin de aynı şekilde gereksiz pahalı olduğunu düşünüyorum.Bi şeyler alacaksam indirimden faydalanıp alıyorum , onlar da genelde vücut veya yüz ürünleri oluyor.


Rujun dudaktaki duruşu ise şu şekilde :


Not:dudaklarımda aynı zamanda emily'nin 205 nolu dudak kalemi var.

Herkese iyi haftalar !

2 yorum:

  1. rujların fiyatları konusunda kesinlikle sana katılıyorum.gereksiz pahalı.birde glosslarını sevemedim ben bu markanın.yine aynı şekilde pahalı ve çok çabuk çıkıyor.rimmel'in katemoss serisi rujları ve apocalips glossları fiyat,kalıcılık ve renk tonu olarak beklentilerimi karşılıyor.birde hayvanlar üzerinde test yapmasa rimmel london markası tam içime sinecek.neyse hatalarından dönerler umarım.

    YanıtlaSil
  2. Aynen ben de sana katılıyorum , glosslari hiç denemedim ben ama denemem de sanirim artik. Kesinlikle kate moss serisi çok başarılı , hayvanlar üzerinde test yapma olayini bitirirlerse daha da çok sevicem :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...