21 Nisan 2013 Pazar

Benefit POREfessional




     Ne zamandır aklımdaydı Benefit'in ürünlerini denemek fakat ülkemizde bu markanın ürünleri aşırı pahalı satıldığı için almaya cesaret edememiştim.En son setlerini almaya karar verdim çünkü         bir ürün fiyatına beş ürün deneme fırsatım oldu.
Aldığım Primping with the stars setinden çıkan gözenek küçültücü makyaj bazı aldığım günden beri favorim oldu !


Peki ben bu bazı neden bu kadar çok sevdim ?






Gördüğünüz gibi ten rengine bir ürün fakat yüzünüze sürdüğünüzde transparanlaşıyor.Yumuşacık ve ipeksi oluyor resmen suratınız bu ürünü sürdüğünüzde sürekli suratıma dokunasım geliyor !






Gözenekleri küçültüyor mu peki derseniz evet gerçekten küçültüyor.Ben çok fazla gözenek problemi yaşamıyorum burnumun kenarlarında yanaklarıma doğru gözeneklerim var ve bunlar gerçekten ufalttı.

Bunların dışında aynı zamanda çok da güzel bir makyaj bazı , makyajınıza çok güzel bir zemin hazırlıyor ve ürünlerin kalıcılığını arttıyor.


Bu ürünün tek eksisi fiyatı sanırım , sephoralarda 99 liraya satılıyor.Verdiğiniz her kuruşa değer diye düşünüyorum ama keşke 60 lira falan olsaydı o zaman hiç tereddüt etmeden alırdım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...