16 Mayıs 2013 Perşembe

the Balm Meet Matt(e) Nude Far Paleti

Herkese merhabalar !


Bugün the Balm'ın internet sitesinde gördüğümden beri delicesine almak istediğim bir paletinden bahsedeceğim.Anneler günü indirimden yararlanarak yanılmıyorsam 32 liraya kaptığım bir palet.

Nude tonlarda makyaj yapmayı çok seviyorum , renkli farlar kullandığım pek söylenemez hem de son zamanlarda delirmişcesine mat far arıyordum o yüzden bu palet çok işime yaradı.

Normal fiyatı 74 lira , bu the Balm'ın 9 farı için size pahalı gibi gelebilir fakat bu paletteki farların büyüklüğü diğer the Balm paletlerindeki farların hemen hemen iki katı kadar , palet bi haylü büyük.O yüzden bu fiyat çok abartı değil hele ki benim gibi indirimde yakaladıysanız çok iyi bir fiyatı var.

Gelelim farların swatchlarına.(Farları swatchlarken Rival de Loop far bazı kullandım.)

1.Sıra



Şüphesizki 2.renk Matt Garcia favorim !

2.Sıra



Bu sıradaki tüm renklere bayıldım , ama en çok 3.sıradaki Matt Singhi beğendim.

3.Sıra



Burda da en çok 3.renk olan Matt Hung'a bayıldım.


Bu palete gerçekten bayıldım.Günlük makyaj için çok fazla alternatif üretebilirsiniz.Farlar'ın yapısını da bayıldığımı söylemem lazım çok tozutmayan hafif kremsi yapıdalar.Ayrıca Rival de Loop far bazıyla kullandığım zaman 7 8 saat göz kapağımda kalmayı başardılar.

Siz nasıl buldunuz ? 

9 yorum:

  1. Öncelikle güle güle kullan,far bazı seçimin çok iyi rival bazı bende bayılarak kullanıyorum:)
    Şaşırabilirsin fakat bu paleti sevmiyorum desem yeridir,bana göre renkleri falan öyle çok hoş değil o paraya almazdım bunu zaten indirimdede almak istemedim:)

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım :) Ya renkler biraz sönük gelebşlir ama ben genelde bu tonlarda makyaj yaptığım için benim çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  3. farların boyutu kocaman kullan kullan bitmezz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok büyükler bi iki yıla anca biterler :)

      Sil
  4. renkler gerçekten çok kullanışlıymış. matt rosen benim favorim oldu. toprak tonlarının yeri her zaman ayrı :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matt Rosen hem çok güzel hem de çok kullanışlı bi renk teşekkür ederim :)

      Sil
  5. pigmentasyonu nasıl canım? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pigmentasyonu gayet iyi koyu renkler bazsız bile rengini hemen veriyor sadece sarı ve pembe rengin pigmentasyonu biraz düşük :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...