11 Temmuz 2013 Perşembe

the Balm Hot Mama Ruj Kombinleri




Hot Mama , the Balm markasının muhtemelen en meşhur ürünüdür.Denemeyen / yazsını okmayan muhtemelen pek kime kalmamıştır :)

Hot Mama bence her kadının makyaj koleksiyonunda olması gereken bir allık.İçinde pembelik ve ışıltı barındıran şeftali rengiyle her tene ve her mevsime (şüphesizki özellikle bahar ve yaz aylarına) yakıştığını düşünüyorum.Bu allıkla yüzünüz daha sağlıklı ve canlı gözüküyor.

Hot Mamayı Nisan ayında almıştım ve o günden beri elimden düşürmedim :) Özellikle Haziran ayından beri hemen hemen her gün kullandığımı söyleyebilirim.Gündüz makyajım genel olarak eyeliner / göz kalemi , rimel , kapatıcı , Hot Mama ve birazdan bahsedeceğim üç rujdan ibaret.


Benim bu allıkla en çok yakıştırdığım ve kullandığım rujlar ; Rimmel Apocalips  101 Celestial , Maybelline Color Sensational 630 Velvet Beige ve Avon Perfect Kiss Pink Wink.


 --
--
 

 Ben en çok bu üç rujla kombinliyorum Hot Mama'yı ve gerçekten birbirlerine çok yakıştıklarını düşünüyorum. Umarım biraz fikir verebilmişimdir :)

Siz en çok hangi rujlarla kullanmayı seviyorsunuz ?

8 yorum:

  1. Ben Hot Mama'dan azıcık parmağıma alıyorum (parmağımı önceden ıslatmış oluyorum) ve dudağıma sürüyorum. Bunu Elle'de okumuştum. Sen de deneyebilirsin hem ruj olarak çok açık soft bir rengi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çok hoşmuş deneyeceğim teşekkürler :)

      Sil
  2. Hot Mama :) 5 ay sürekli kullandığım allığım ama artık sıkıldım. Pembe rujları kendime yakıştıramıyorum ben ama kombinler güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım ben de anca bu iki pembeyi yakıştırıyorum onun dışında ne varsa kırmızıda var :)

      Sil
  3. kombin güzelmiş canım bende celestial ve pembe rujlarımla çok seviyorum kullanmayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , pembeyle gerçekten çok yakışıyor :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş canım kombinler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...