13 Şubat 2014 Perşembe

Kış Ayları için Dudak Bakım Önerileri


Herkese yeniden merhaba. Eğer sizde benim gibi ne yaparsanız yapın kurumaya / çatlamaya meyilli dudaklara sahipseniz bu yazı işinize yarayacaktır diye tahmin ediyorum. Kış aylarında sürekli soğuk havaya maruz kalmak dudakları çok fazla kurutuyor , aynı zamanda benim gibi mat ruj sevdalısıysanız dudaklarınız iyice kuruyacaktır. Fakat bunun önüne geçmek mümkün , bu kış denediğim ve gerçekten işime yarayan bir kaç şeyi sizinle paylaşmak istiyorum. 

 1) Lip Balm Sorunsalı 
 Bir kaç marka hariç diğer lip balmların birbirinden pek farklı olduğunu düşünmüyorum. Hemen hemen hepsinin nemlendirmesi orta seviyede ve harikalar yaratmıyorlar. 
Gün içinde 3 4 sefer herhangi bir lip balm sürmek orta derecede nemlendirme için yeterli olacaktır. 


Fakat gerçekten tedavi edici bir şeyler arıyorsanız sizi şu küçük mavi mucizeyle tanıştırayım ; blistex med plus. Artık methini duymayan kalmadı diye düşünüyorum ama gerçekten hakkında yazılan tüm övgüleri hak ediyor. Mentollü araması dudaklarını birazcık yaksa da çok hassas olmadığınız sürece sizi rahatsız etmeyecektir. Çatlakları tedavi edici özelliğinden ve dudakları yumuşacık yapmasından dolayı kendisi benim favorim. Her gün muhakkak 2 3 sefer sürüyorum. Fakat şu parmakla alıp sürme olayı beni rahatsız ediyor o yüzden genelde evde kullanıyorum. 






Bunun dışında çantaya atıp çıkmadık bir lip balm arıyorsanız dediğim gibi herhangi bir lip balm işinizi görecektir ama benim bu konuda açık ara favorim 1 ayda dibini gördüğüm Balmi Lip Balm oldu. Yapısı yumuşacık ve nemlendirmesi bence diğer lip balmlara göre daha kalıcı ve daha yoğun.

 
 

2) Bepanthene 
   Her şey bi kenara bu bi kenara. Böyle güzel nemlendiren ve dudakları yumuşacık yapan bir ürün daha bilmiyorum ben. Baş ucumda bulunduruyorum ve her gece yatmadan muhakkak sürüyorum , sabah yumuşacık dudaklarla uyanıyorum. Eğer sizinde benim gibi çabuk kuruyan dudaklarınız varsa hemen bir eczaneye koşup Bepanthene alın ve dudak bakımı rutininize ekleyin , pişman olamayacaksınız. Ben yoğun yapısı ve tedavi edici özelliğinden dolayı pembe renkli olanı yani merhemini tercih ediyorum.

 

3)Dudak Peelingi
 Birer çay kaşığı kahve , toz şeker ve vazelin ile hazırladığınız bu peeling içerisindeki vazelin sayesinde dudaklarınız nemlendirecek kahve ve toz şeker sayesinde ise dudaklarınızdaki ölü deriyi atacaktır. Aynı zamanda dudağa peeling yapmak kan dolaşımını hızlandırıp dudaklarınızı daha canlı ve pembe gösterecektir.



İlk önce bu kürü dudaklarımda 2 3 dakika kadar bekletip 
daha sonra hafif hareketlere masaj yapıp yediriyorum. 




Hemen ardında ılık suyla iyice durulayıp üzerine ince bir kat Bepanthene sürüyorum. Gerçekten işe yaradığını düşündüğüm bi Peeling. Zaten bu işlemleri yaptıktan sonra dudaklarınızın ne kadar yumuşadığını sizde fark edeceksiniz. Kalan peelingi bir saklama kabına koyup buz dolabında bekeletip istediğiniz zaman kullanabilirsiniz. Benim tercihim dudakları yıpratmamak adına haftada 1 bu peelingi uygulamak. 


 İşte benim kış ayları boyunca uyguladığım dudak bakım yöntemleri bunlar , umarım işinize yarayan bir yazı olmuştur. Sizin kuruyan dudaklar için yöntemleriz neler ? Paylaşırsanız çok sevinirim :)

10 yorum:

  1. Gercektende denedigim btn lip balmlar ayni :/ blistex.i cok denemek istiyorm tavsiyene uyup alicam sanirim tesekkurler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hiç birinin birbirinden farku yok :/ blistex bence aralarında en iyisi tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Blistex candır :) Lipbalm dediğin öyle olmalı.. Diğer kullandıklarım ise birbirine oldukça benzer yapıda.

    YanıtlaSil
  3. Blistex aynen küçük mavi bir mucize :) bu tanımı sevdim. Tedavi ediciliği yüksek ve kış aylarında vazgeçilmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış aylarında en büyük kurtarıcılardan biri o gerçekten :)

      Sil
  4. Benim de tercihim Bepanthene'den yana. Özellikle Bepanthene Plus kış aylarımın vazgeçilmezi :) Yeni Bloggerım, beklerim :)

    http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liseden beri kullanıyorum gerçekten bepanthene bu konu da çok başarılı

      Sil
  5. Ben bal zeytinyağı ve şekeri karıştırıyorum oda güzel oluyor.En son lush popcorn almıştım hiçte övüldüğü kadar değil ne yazık ki benim favori dudak nemlendiricim de blistex med gerçekten dudağı hem nemlendirip hem onarıyor bence

    YanıtlaSil
  6. Galiba bephanteni denicem artik butun balmlar cok yagli sanki blistexin ruj sekillisi var bendede etkili ama yagli iste. Bende bloguma beklerim.
    bakimlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...